Aerial Photography and Video Production Services

Quadcopters generally use two pairs of identical fixed pitched propellers; two clockwise and two counterclockwise. These use independent variation of the speed of each rotor to achieve control. By changing the speed of each rotor it is possible to specifically generate a desired total thrust to locate the center.

Operating Area

We currently operate in the Brooklyn area. Businesses outside of a 20 mile radius may require travel expenses. Please contact for more details.

Our Team

Who We Are

With hundreds of hours in flight, our unique cinematic approach is solidly rooted in a decade of professional experience. Our studio’s strength lies in our diverse backgrounds in architecture, cinematography, photography and graphics.

Jason Parkett

Creative Director

Quadcopters differ from conventional helicopters, which use rotors that are able to vary the pitch of their blades dynamically as they move around the rotor hub. In the early days of flight, quadcopters were seen as possible solutions.

We Love our Clients, And They Love Us

Recent Posts

La moralità della “Violenza da Drone”: verso un quadro di governance globale (DRONETHICS).

Le implicazioni etiche della guerra a distanza: la violenza da Drone coinvolge un sistema d’arma radicalmente distante dal suo immediato utilizzatore. “L’occhio di Dio abbraccia col suo sguardo siderale la totalità del mondo. Il suo non è un semplice vedere: egli attraversa la pelle dei fenomeni e affonda fin nelle loro viscere. Nulla è opaco per Lui. Poiché il suo…

SICUREZZA URBANA: è uno sciame di Droni? No, sono Lanterne volanti!

Arriva a fine anno e tornano insieme alle feste natalizie e ai presepi viventi, anche i lanci delle lanterne cinesi, parecchi i casi documentati di incidente, pericolose per le abitazioni, per la flora, la fauna e anche per il traffico aereo. In oriente la Festa delle Lanterne è la giornata che sancisce la fine dei festeggiamenti del capodanno: un modo…

I droni utilizzati dall’ndrangheta.

Il rampollo della cosca controllava il territorio con i Droni. I “Droni Consumer” utilizzati contro le FF.OO e per il controllo delle piantagioni di marijuana.   Comitato scientifico D.U.S. – Analisi fonti Open Source. Contro Sorveglianza attiva cosi viene chiamata nel campo dell’ Intelligence: chi doveva spiare per fare una valutazione della situazione, alla fine è stato lui ad essere…